Tým designerů nabídl návštěvníkům italského veletrhu Furiosalone multimediální zážitek
Společnost GROHE, výrobce sanitárního vybavení, představila hostům showroomu GROHE v italském Miláně při příležitosti veletrhu Furiosalone expozici ATRIO Experience. Jedná se o monumentální černý prostor, který umožní návštěvníkům zcela se ponořit do multimediálního zážitku vyprávějícího abstraktní příběh nové kolekce ATRIO. Uvnitř tohoto prostoru mohou diváci vnímat řadu ATRIO všemi svými smysly, prostřednictvím videa doplněného o hudební podkres a speciální vodní instalaci.
„Představením této nové řady vstupuje společnost GROHE do nové éry designu, která zcela vybočuje z dosavadní trajektorie a vytváří něco skutečně nezapomenutelného – ikonu.“ říká Michael Seum, Vice President Design společnosti GROHE.
Design nové kolekce ATRIO je střízlivý a jednoduchý, jelikož celá baterie byla vytvořena z jediného geometrického tvaru – kruhu. Zpracování této nové řady vyžadovalo vyvážení tradičního německého smyslu pro řemeslo a technologického know-how.
„Konstrukční omezení plynoucí z designu nové řady ATRIO donutilo naše technické experty dosáhnout doposud nepoznané úrovně výrobního perfekcionismu. Design a technologické zpracování spolu v těchto bateriích souzní v dokonalé harmonii,“ dodává Michael Seum.
Zdroj: GROHE
Další zprávy a aktuality
Nová dimenze sprchování: inteligentní technologie s intuitivním ovládáním
Inspirativní prostředí pro nejmenší: I vybavení mateřské školy může být moderní a designové
Koupelny plné inspirace - Černé prvky vévodí moderním koupelnám. Žádná deprese, jen ryzí elegance
Stavba není sen 10 - Rodinné domy na klíč - Cesta k vlastnímu domu může být zase o něco blíž. Vánoční akce přináší slevu až 600 000 Kč.
Kouzlo vánočního povlečení: malé detaily, které změní celý domov